cheritera chentaku

Friday, August 26, 2011

hello..hello


Hye chenta…
Arinie kte bhagia sgt tau awk..smlm pn lg kte gmbira..awk nk tau x nape..saye bkn xnk citer tp xbleh nk cter detail.,.hehhehe
Smlm kte gumbira sbb kte jmpe dye..hehehe
Arinie kte gumbira sebab kte nk blik kg kite la arinie..nie kte baru pas kemas beg..jp lg kte nk gerak g seremban da..esk kte bole berbuke pose ngan mak kite,ayh kte n adk beradik kite…
Mlm nie kte naek bas ngan kembar kte tau..ala yg nme dyrah tue…xsaba nk jmpe dye..:)
Tp kan arinie kte da mule selsema ngan btuk2..camne kte nk naek bas nie..msti xselesa..pg td pn kne ujan lg..wlpn by kte mrh tp nk wat camne kte kne g clas gk..huhuhuuhu
Tp an nt msti dye pkse kte mkn ubat lg..ee kte pling xsuke kne mkn ubt tp kalo dye mrh kte tkut so kte kne la mkn..huhuhu

p/s:mood tgh gedix sbb tue gne awk kite..hehehee

Wednesday, August 17, 2011

something..:)

v  Sesungguhnya percintaan itu amat mudah, namun pengertian cinta itu amat dalam maknanya.
Ø  Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan, manakala kebencian membawa kepada kemusnahan. ~ Mahatma Ghandi
v  Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.
Ø  Melihat kebahagiaan orang yang dicintai adalah satu kebahagiaan buat diri kita juga walaupun hanya mampu dipandang dari jauh.
v  Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu.
Ø  Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi,” Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?”. Jawab titis air mata kedua tu,” Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu sahaja.”
v  Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.
Ø  Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu.

Friday, August 12, 2011

hepy sgt...

awak…
nk tau something x???
awk da wat saye hepy tau x..
smlm kte gduh tp arinie pndai awk cri saye ek..skunk saye prcaye bile awk ckp awk xleh kalo saye xde lam idup awk..skemanye ayt awk tp sweet sgt awk..saye suke awk sweet2 ngan saye nie..rase cam mkin sayang kat awk la..hehehe
awak..
bile nk dtg pinang saye nie..ke awk nk saye yg pinang awk nie??saye da ready nk kawin nie..hehehe
gtal an saye tp xpe saye gtal pn ngan awk sowg je..ngan owg laen tak pn..:)
awk bru sgt lam idup saye tp nape saye se cam da lme knl awk ek..awk dah bg pe kt saye nie ha..baek awk mgaku..xbaek tau..:p
awk nk tau x saye tgh pk pe??
Saye pk bile la awak nie nk naek pngkt dri mr.SKANDAL ke level yg pling tggi lam idup saye..nk tau x??
Mr.SUAMI saye la..hehehhe

Thursday, August 11, 2011

awak tau x???

Awak..nape awak mcm nie..awak da xsayang saye lg ke??knape awak buat saye mcm nie..awak nk kne ngan saye ey..kalo saye mrjuk pndai awk cbuk2 nk pjuk saye an..t saye xmo tgur awk bru awk tau..awk jgnla mcm nie..awk ckp awk sayang saye tp nape awak mcm sayang owg laen…L

awk……..
andainya satu hari nanti kte xde jodoh….
saye nk awak tau….
Ø Saye sayang sangat kat awak
Ø Saye akan sentiasa rindu awak
Ø Saye akan selalu ingat awak
Ø Saye takkan pernah lupakan awak
Ø Saya takkan lupekan sume kenangan kite bersama
Ø Saya takkan menangis lagi(awk xsuke saye nangis an..)
Awak….
Andainya satu saat nanti awak ade orang laen…
Saye akan doakan….
v Awak akan bahagia dgn dye
v Awak xkan sedih2 ngan dye
v Dye akan slalu bahagiakan awak
v Dye adalah yg terbaek utk awk

Opssss..saye lupe 1 hal lagi..
Awak!!!
saye takkan pernah delete name awak dari ati saye!!!!

p/s:saye nk awak tau yg saye jgk akn doakan yang awak xkan lupakan saye wlpn awk dgn dye nanti..jhtkn saye..pdn muke awk..sape suh tggalkn saye..hehehhe

awak….
Saye slalu cakap yang saye takkan pernah tinggalkan awak tapi awak yang akan tinggalkan saye satu ari t tp awak slalu marah kalo saye ckp mcm tue..awak nk tau x nape saye ckp camtu??sbb saye tau ati saye camne..:p
Tp an yang paling penting saye sentiasa doakan saye ngan awak ade jodoh..awak slalu sruh sye doa camnie an..awk xsruh pn mmg saye da wat..hehehehe


 sweet an awak..:)

Wednesday, August 3, 2011

bole ke awkkk???

Saye sayang awk , awk tau saye syg awk . tapy awk buat ta twu .!
awk syg dye . saye sdeyh .!
Saye cinte awk ,awk tau saye cinte awk . tapy awk cinte dye
Saye perlukan awk , awk tau saye perlukan awk . tapy awk lbeyh perlukan dye .!
Saye hampe .!
Awk penting bgy saye , tapy lam ed0p awk dye penting bgy awk .!
saye kecewe .
Kalaw dye hanc0rkan aty awk ,
B0le ke awk syg saye mcam mane awk syg dye dulu .?
b0le ke awk cinte sye mcam mane awk cintekan dye .?
B0le ke saye jdy 0rg y pling awk perlukan mcam mane awk perlukan dye dulu .?
B0le ke saye jdy 0rg y pling pnting lam ed0p awk mcm mane awk pntingkan dye .?

p/s : ta smue 0rg y awk syg t0o syg awk ngn ikhlas . :)